Bortglömd blogg, men nu är jag här igen på väg in i mitt nya liv!

Ärligt talat kan jag säga att jag har glömt bort min blogg totalt. Trodde att jag tog bort den pga att jag knappt hade tid, var stressad och arg på allt och alla. Inte så kul att läsa kanske? Och sen ta upp bloggen vid den här tiden igen.

Så här är jag, ny och fräsch! Eller nej förresten, nu ljög jag. Har varit minst lika orolig och stressad den här sommar som resten av året. Tröstätit och gått upp 3 kg. Helt hemskt! Men vad har jag varit orolig över nu då? Är inte allt över nu? Nej för tusan! Nu ska jag ju börja mitt nya liv. Ska börja plugga till nåt som jag ska jobba med åtminstone en stor del av mitt liv och flytta. Och har jag bestämt mig? Jo visst, i sista stund! Det blidde optiker i sthlm ändå. Man kan ju alltid hoppa av om det inte funkar. Så resonerar jag. Så nu har jag och Ksenia lagt in en annons på blocket om en bostad och på en gång strömmade det in förslag. På torsdag åker vi upp och kollar på alla lägenheter och flyttar snarast. Vi börjar ju den 31 aug. Vårt nya liv.

Därför ska jag idag, när det är fint väder (tyvärr) städa och rensa mitt rum i varje skrymsle, varje vrå, varje punkt. Har ju hjälpt till att städa O's hus, nu kan jag lika gärna köra på lite till och ta mitt rum också :)

Kanske dags sätta igång så man hinner göra lite annat som man ska hinna med idag, bl a gå till banken och få tillbaka på skatten, käka grekiskt med pappa och sen träffa Oskar <3.

Nu vet ni hur läget är och denna gång kommer uppdateringar varje dag förhoppningsvis om mitt nya liv i Sthlm. :)

/Kikki

Kommentarer
Postat av: Ksenia

Aww gumman =) Vad fint allting är

2009-08-19 @ 13:37:42
URL: http://ksenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0