Jag är ett nervvrak!

Idag ska vi upp till sthlm och skriva på kontrakt. Redan? Jaa redan! :O I måndags la vi ut en annons, samma dag svarade en tjej som heter Elin om en trea i alby. I torsdags åkte vi upp och kollade på den och några lägenheter till.

På kvällen blev det klart. I alby ska vi bo. Jag flyttar på Onsdag. Fatta! ONSDAG. Det skrämmer mig. Inte att bo i Alby för det är ett fint område, utan för att vi ska flytta och bli vuxna nu. Dessutom ska vi klara av att bo tillsammans. Och om jag inte klarar av att bo där av någon anledning eller att utbildningen inte känns rätt, känns det som att jag sviker Ksenia och det är det sista jag vill.

Det är en del grejer som snurrar runt i huvudet. Allt som har med flytten och utbildningen att göra. Om man ska klara av det.. Är det här jag vill osv.. Så har det varit hela sommaren. Har varit så orolig att jag tröstätit upp mig tre kilo. Det är verkligen hemskt!

Men vi fixar det nog. Det måste vi göra. Bara vi får måla om och tapetsera om där så borde vi fixa det.  För fräscha väggar är det ju verkligen inte. Fettfläckar och utsatt för slitage. Så det är ett måste, annars flyttar jag ut har jag sagt. Och det är väl förståeligt.

För att försöka lugna ner mig var jag i Lördags med Oskar på "Typ en festival" där vi gick på Promoe. Jag och Irma tog även en sväng förbi dansscenen där man kunde dansa street. Lovin' it. :)
Igår tog vi en sväng förbi Söderköping och käkade glass på Smultronstället. Behöövligt! Glaass in my heart! Speciellt nu.

Låter som att jag tror att det här ska bli världens undergång.. Men nej, visst tycker jag att det är ska bli spännande också. Om några timmar skriver jag på kontraktet till mitt nya liv i Stockholm. :)

/kikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0