Packat och klart!

Eller ja, nästan allt är klart. Ska bara plocka isär mitt skrivbord och slänga på det på släpet. Sen bär det iväg till Stockholm.

 Dagen D. Det är vad det är. Men Herregud. Det känns som att jag bara ska resa iväg och jag ska få komma tillbaka hem igen sen. Men det får jag inte. Nu är det på riktigt. "Kikki, vakna, du ska flytta! På riktigt!"
Jag har sagt det förut, och nu måste jag säga det igen. LÄSKIGT, men spännande :) Har inte så mycket mer tid att sitta här eftersom pappa kommer snart med släpet. Ska försöka hinna plocka isär skrivbordet innan dess.

Så jag säger hejdå redan nu. Kommer sakna er alla! Ni får lova att hälsa på! :)
För övrigt kommer jag inte ha internet förrän på lördag när jag kommer hem/till Oskar. Ha det bra tills dess och önska mig lycka till!

Hejdå Nyköping, hej Stockholm!

/kikki


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till gumman:) kommer att sakna dig massor:/

2009-08-28 @ 17:24:45
Postat av: Anonym

// Petra

2009-08-28 @ 17:26:05
Postat av: Kikki

Kommer sakna dig med. :/ <3

2009-08-30 @ 11:20:17
URL: http://lillehans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0