Sista natten

I natt sover jag min sista natt hemma i Nyköping. Och trots allt hemskt jag sagt om Nyköping, som jag t o m slängde ur mig idag till Robert (som vi hyr lägenheten av) om hur tråkigt Nyköping är, så känns det som att skiljas mitt hem och tryggheten. Mitt Nyköping.

Just nu vill jag inte flytta. Det är inte det att jag inte skulle lita på de vi ska hyra utav, som mamma inte gör. Jag litar på dem. De är hur schysta som helst, skojar och berättar vilka klubbar vi ska gå till osv..
Grejen är att jag har ingen aning om hur saker och ting kommer att bli. Om vi kommer att trivas. Om jag kommer trivas. I storstan, Stockholm. Med utbildningen. Allt som har med detta att göra.

Tog nyss farväl av Oskar. Eller farväl och farväl.. Men det kändes som ett förväl... för alltid. Vi kommer ju självklart att kunna ses i stort sett varje helg. Men vanan att kunna åka hem till honom när jag vill, alltid om det hänt något jobbigt eller kul, så måste den vanan nu bort. Det känns inget vidare faktiskt. Herregud vad jag kommer att sakna honom. Min lilla säl. <3

Jag vet att allt kommer att ordna sig. Och om det inte gör det finns det alltid utvägar. Men förmodligen kommer allt bli hur kul som helst att flytta när vi bara kommit in i det. Lika kul som den där tanken på att flytta, som förföljt oss hela sommaren. Nu händer det. Imorgon. Imorgon flyttar jag till mitt nya liv. :)


Så nu ska jag njuta av min sista natt i mitt Nyköping ^^
Godnatt<3

/kikki



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag känner precis som dig om flytten till Stockholm och det nya livet, att bli vuxen :S

Men det kommer förhoppningsvis bli bra ändå :)

2009-08-25 @ 23:11:59
Postat av: Kikki

Mm. Det är väl så det är. Men det är lite mer därtill som vi kan ta en annan gång. :P Ja det blir det nog. Tack :) Har du börjat skolan än? <3

2009-08-26 @ 09:52:39
URL: http://lillehans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej jag börjar skolan på måndag.. Antar att du gör det också eftersom du med ska plugga på karolinska? :)

2009-08-26 @ 11:26:42
Postat av: Kikki

Jo, men jag tänkte om du haft din förregistrering än? :)

2009-08-26 @ 11:50:16
URL: http://lillehans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förregistrering? :P

Det vet jag inget om, bara att man ska registrera sig via telefon eller mail :S

2009-08-26 @ 13:00:13
URL: http://emeliefrejdh.blogg.se/
Postat av: Kikki

Hmm.. Ni kanske inte har det. Men vi har det iaf och om man inte kommer förlorar man sin plats.

2009-08-26 @ 15:48:52
URL: http://lillehans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej, jag tror inte vi har det. Har i alla fall inte sett något om det någonstans :S

2009-08-26 @ 16:08:36
URL: http://emeliefrejdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0