Jävla ryssar

Som sagt. Stressigt. Kom hem från jobbet nyss. Fick öppna med Jennifer idag. Till en början var det riktigt lugnt. Sen vid 12-14 kom mardrömmen. Låånga köer som täckte hela godisbron. Jag kände mig som en urladdad duracellkanin när jag var klar. Plus att jag inte hann äta och fick riktigt ont i ryggen.
Och dom där jävla ryssarna.. Inget illa menat till dig Ksenia. Men jävla ryssar säger jag bara. Kom en buss full av dom som alla skulle ha godis. När jag började på godisbron tyckte jag det var lite orättvist när Peter och Matte talade illa och ryssarna. Dom berättade bl a om en tant som hade plockat på sig massor av godis i väskan och sedan sprungit till skogs när dom kom på henne. Men nej, ta me fan. Jag ångrar mig. Ingen kunde/ville prata engelska och krångla skulle dom. Dessutom var det en kille som skulle ha en dricka och betalade med mynt i euro. Vi kan bara ta emot pappers euro och ge tillbaka i kronor. Han blev asförbannad och bara drog iväg med den obetalda drickan så Jennifer fick springa efter.. Gaaah.!

Men för övrigt kändes det riktigt bra idag. :) Öppnade som sagt, med Jennifer och vi pratade lite grann. Öppen och mysig tjej det där :) Sen vid 1 tiden kom Sofia. Hann dock inte prata så mycket med henne pga kön och att slutade en timme efter att hon kommit. Men det lilla jag fick intryck av var att hon var mysig hon med. Och sen kom Fredrik som är så skojig och trevlans. :) Han som tydligen har varit hemma hos mig. :S Han är nämligen kompis med Patrik som är kompis med min brorsa. Nyköping är litet. Något annat kan man inte påstå..

Nu sitter jag och väntar på Ksenia. Vi ska plugga kemi. Ja, vi ska faktiskt försöka oss på kemin idag och hjälpas åååt. Det behövs. Verkligen. Dessutom blir det lite minispa och efter det ska jag hem till O. Kanske att det blir krogen också om vi orkar. Robin riingde nyss och ville att vi skulle hänka. Men vi får se, det är ju en dag imorgon också.

/Kikki

Kommentarer
Postat av: erika

haha va mkt du får vara med om på jobbet! XD

2009-05-09 @ 18:47:11
Postat av: Kikki

Svar till Erika: Dessutom var det ett fotbollslag eller nåt idag också som dunkade hejaramsor, med trummor och hela köret, över hela bron. Haha, så ja det händer en hel del :)

2009-05-10 @ 10:59:36
URL: http://lillehans.blogg.se/
Postat av: Ksenia

Vadå jävla ryssar. Vi e ju fan bäst =D Och tack gumman för en härlig dag. Fast ansiktsmasken var kass.

2009-05-10 @ 21:48:29
URL: http://ksenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0