Så här är läget just nu

Nu sitter jag här i skolan. Ja, jag är faktiskt i skolan. Men har ingen lektion som vanligt.. Undrar egentligen varför jag är här. Men något bra kan det väl ändå vara.. Joo, fick ett papper på vad jag ska kunna på kemiprovet imorgon.. Kul.. Nja.

Okej, en rolig grej som faktiskt är rolig som jag fick veta tack vare att jag kom hit idag. Jag får solklart MVG i PA. Yes! Som man har kämpat! Det är jag faktiskt värd. Och visst blev boken fin? :) Har fått så många snälla kommentarer om den och man kan inte annat än att bli glad!

Så nu funderar jag på att fira med lite kladdkaka. Men det säger emot mitt nya löfte som återkommer lite nu och då. "Du ska vara nyttig och nu är det allvar". Vi får väl se hur det blir med den saken. :P

Snart är det studenten. Fatta! Bara två veckor kvar. Så nu har jag snart kommit ur min bubbla som jag gick in i för att orka med allt plugg och stress. Jag till och med glömde bort min egen födelsedag! Iofs kanske jag förträngde de också för att jag inte vill bli äldre och betala full biljett på bussen. Men det kan vi ta en annan gång ;)

 Bara ett prov, tre arbeten, ett förhör, ett semi kvar. :) Men jag känner mig faktiskt inte utsliten även om jag som duracellkanin har massproducerat och lämnat in 4-5 arbeten per vecka nu i en ca 5 veckorsperiod.  
    Kanske att jag inte är helt utsliten för att jag har varit hemma en del och jobbat.. Struntat i alla onödiga lektioner, som dom faktiskt är ONÖDIGA, och jobbat hemma. Ofta med Ksenia, tack gumman! Utan din hjälp och ditt stöd hade jag lätt redan nu fått en knäpp som den där tjejen du berättade om.
 
Så på onsdag nästa vecka är jag förhoppningsvis klar med allt. Och sen är det bara att ladda inför studenten. Helt otroligt. Det är jag som tar studenten i år. Unbelievable!

/Kikki
 

Kommentarer
Postat av: Lans - Konst och sånt

sv: haha ja, om det nu blir någon sol..

2009-05-28 @ 17:21:15
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: erika

grattis till ditt mvg, lätt att du förtjänar det! Jaa det är vi som tar studenten i år, helt galet! :D

2009-05-29 @ 10:42:23
Postat av: Kikki

Sv till Erika: Tack :) Ja, känns helt sjukt! Fick sån ångest när jag hörde den där "Gerts studentsång".. Snart börjar det riktiga livet.. :O

2009-05-29 @ 17:21:53
URL: http://lillehans.blogg.se/
Postat av: Ksenia

Men gud vad härligt gumman! Det är typ det som är livet, när man känner att det löser sig, att allt är okej. Du behöver inte hjälpa mig med varenda ämne jag har att läsa upp. Det klarar jag av på något sätt. Braa lite stöd, ett par vänliga ord och lite vägledning med drama så blir jag lycklig =)

2009-06-02 @ 23:26:40
URL: http://ksenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0