Saraprov och gårdagens händelser

Har precis gjort ett märkligt historiaprov med kryssfrågor där man kunde få avdrag om man svarade fel. Kuul.. Speciellt när man är osäker på en del av ett svar. Men vad har man att förvänta sig av Sara Littorin egentligen? Det är bara att försöka acceptera och göra det bästa helt enkelt.
Dessutom kom hon fram till mig och sa att jag skulle göra om Sydafrikaarbetet. Som att man inte redan har massor att göra. Nej men yes, jippie, jag tar gärna emot mer att göra. Jag har ju ändå inget annat för mig. Jag har ju inget liv.

Okej, sluta deppa nu kikki. Så berättar lite om gårdagen istället, om det nu kan vara intressant för er. Äsch. För mig är det det. ;)
Orkade inte skriva något i bloggen igår. Det var en allmänt konstig dag igår. Orkade inte gå till skolan. Det bara gick inte. Kroppen svarade inte när hjärnan sa till att gå upp ur sängen. Hela kroppen bara skrek "NEEJ, ALDRIG I LIVET, JAG GÅR INGENSTANS". Så jag fick lov att lyda och sova kvar. Men det gjorde inget. O var ju bredvid.  Och godiset ;) .. som jag plockade åt mig i söndags efter jobbet..

 Bråkade med O sen, men det löste sig och allt känns mycket bättre nu. Många säger att det är onödigt att bråka. Men jag tror det är livsnödvändigt. Det är bra att bråka. Man kommer varann så nära och man tycker bara mer om varann när det löst sig. Sen får det ju inte gå till överdrift så att man inte står ut med varandra, för då är det något som är fel. Men ibland kan det vara bra. Aww, han är min stora SÄL <3

Sen drog jag ner till stan med Irma och tog en fika då hon berättade om sina killproblem och sitt nuvarande äventyr (äventyr är det perfekta ordet) hon har gett sig in i. Herregud. Vissa människor ändrar sig snabbt. Men jag gläds åt henne. Det här behöver hon. :)

Efter det hittade jag förvånansvärt en drop in tid hos Hårfrisören. Åhh så skönt det är att klippa sig. Älskar när någon pillar med håret. Och så snyggt sen! Om någon säger att det är en nono igen, blir jag inte glad. För det här ser bra ut. Tycker jag :)

//kikki


Kommentarer
Postat av: Ksenia

Men lilla hjärta. Varför måste du göra om Sydafrika grejen? Sara suger och hoppas att du inte kommer bråka med O pga du mår dpåligt. Han är en sådan bra kille. Det kommer snart att ta slut med plugget. Håll bara ut lite till. Vi hjälps åt <3

2009-05-12 @ 18:47:13
URL: http://ksenix.blogg.se/
Postat av: Kikki

Jadå, vi hjälps åt <3

2009-05-13 @ 10:09:12
URL: http://lillehans.blogg.se/
Postat av: Karin

vi sitter vid samma bord och jobbar på cafés redaktion:)

2009-05-13 @ 14:26:51
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Denise

Sara :@

2009-05-14 @ 18:09:28
URL: http://latour.blogg.se/
Postat av: Kikki

Svar till Denise:

Jag säger detsamma. Dessutom måste jag bara påpeka det som hände igår. Hade nämligen ett trafikseminarie där jag bl a fick berätta vad huvudledsmärket innebar. Då fick jag också frågan "när upphör det?". Jag svarade "när det kommer ett slutmärke". Gissa vad hon säger då! "Nej, det upphör vid varje korsning, det är därför det finns ett nytt märke vid varje korsning för att visa att den fortsätter... Bra att hon kan sitt jobb. :P

2009-05-14 @ 19:19:19
URL: http://lillehans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0