Jobb plus lite till

Hejsan!

Har nyss kommit hem från jobbet.. Eller ja, hemma hos O dårå. Men det känns ju nästan som hemma nu. Mitt andra hem kan man väl säga. Är nästan här mer än vad jag är hemma. Mysigt tycker jag. Undra vad mina föräldrar säger. :S Äsch.. ;)

Yess, direkt efter skolan åkte jag till jobbet och jobbade. Stressigt faktiskt. Massor med folk hela tiden plus att man skulle lära sig att stänga samtidigt, PLUS en superstressad Matte som ville hem och kolla på Hockey hellre än vad han ville visa mig hur man skulle stänga. Men det gick. Det komiska jag kom på idag att, jag som är så stressad hamnar på ett stressigt jobb. Lyckat :D Jag kommer ju få skador för livet. Cancer och hela kitet i käken. Lätt!

Men för övrigt kändes det bättre idag. Kassan gick bättre (mindre fel), kändes inte lika stelt idag och jag pratade lite hockey med Matte. Jaa! Fatta JAG snackade hockey.. ;) Dessutom kände jag att jag kunde ta för mig mer på nå vis. Det går framåt! Sköönt! =)

För övrigt vill jag bara säga att min tröja kom igår. Supersnygg! Finns på halens. Men om du är sugen och vill att den ska sitta lite lösare, bör du beställa en i två storlekar större. Jag har vanligtvis 36 på kläder, men klickade hem en i 38. Supertajt ändå. :S

När vi ändå är inne på kläder och jobb. Så har min kära fader troligtvis slängt mina dojjor, vilket betyder att jag inte har några skor att jobba i. Men lyyyckat! Han fick väl ett utbrott när alla skor låg och drällde i hallen. ååh.. Så efter jobbet imorgon får jag försöka hitta ett par nya skor som jag kan använda..

Dessutom ska jag försöka hitta en drop in tid hos någon frisör. Har nämligen bestämt mig nu för att försöka göra nåt åt mitt hår som bara hänger. Så trött på det. Och för att inte tala luggen. gaah! Det första Oskar sa till mig, helt spontant, "ditt hår ser stripigt ut". Okej, nu räcker det tänkte jag, nu får det vara nog. Så förhoppningsvis blir det klippning imorgon också. Dock får hon inte ta något på längden, annars åker hon på stryk!

Neej, nu måste jag kila. Oskar vill att jag ska komma och mysa. Han vill inte kolla mer på Hockeyn eftersom vi ligger under en del. Men vad trodde han? Det är ju Kanada som spelar... :P

/Kikki

Kommentarer
Postat av: Lepravik herself

Stress är aldrig kul.

Fan va snygg blogg du har, du får allt ta och lära mig hur man gör om vi ses nån gång;) Jag är inte så haj på det här ännu. Kram!

2009-05-08 @ 23:01:25
URL: http://lepravik.blogg.se/
Postat av: Ksenia

Idag kollar jag på hockey med Kanada och Ryssland... Ryssarna måste vinna! Och den där gröna tröjan är urläcker på dig <3

2009-05-10 @ 21:49:32
URL: http://ksenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0