Sjukt passande

Sjuk...Passande... Eller inte..

Började med magont som kom smygandes i den timmeslånga kön där jag skulle köpa deltagarkort till streetdance/funk på universitetet. När vi äntligen var klara kastade jag i mig en chokladboll och coca cola i god tro att det berodde på hunger. Började skaka lite lätt, och Qi hade riktigt kul åt mig och kallade mig för mormor. (hehe)
Väl hemma, första klivet innanför dörren, tappade jag balansen och ramlade i sidleds rakt in i min garderobsställning.. Hur lyckas jag? Magontet fortsatte halva natten och nu mår jag tokilla som vanligt när jag ätit/sovit dåligt.

Passande.. neej.. Inte idag då vi har redovísning på vår ministudie i "statistik och vetenskapmetodik" som ligger till grund för examensarbetet. Just typiskt just denna dag då man behövde lära sig av varandras och sina egna fel..

Men men.. Om jag mår bättre senare ikväll, blir det middag på Vapiano med några klasskompisar. Hoppas <33

Nu ska jag fortsätta försöka sova, nu när de äntligen slutat borra där ute..

/kikki


Kommentarer
Postat av: Emmelie

hej jo jag vet det där med håret att dt växer 1 cm. men jag tyckte inte att det hände nåt alls, det typ stannade i växten :P därför jag provade oljan. mitt hår är så slitet också och jag var inte så duktig på att använda oljan lika ofta som man kanske ska. och sen la jag av. ska göra en försök till när jag har klippt mig och se om det gör någon skillnad. hehe :)

2011-12-30 @ 16:28:29
URL: http://emmelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0